اخبار بورس

پیگیری های نبض بورس جواب داد

۳ اردیبهشت ماه بود که نبض بورس طی مطلبی به بررسی طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز پرداخت و در آن به ایرادات موجود در این طرح‌ها اشاره کرد. از جمله اینکه درصد‌های پیشرفت فیزیکی به درستی وارد نشده بودند. بررسی‌های نبض بورس نشان می‌دهد که هرمز، ایرادات را امروز ۵ اردیبهشت برطرف کرده است.

نبض بورس

به گزارش نبض بورس، ۳ اردیبهشت ماه بود که نبض بورس در دومین قسمت از بررسی طرح های توسعه ای شرکت ها، طی مطلبی با عنوان “طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان به جای پیشرفت، پسرفت می کنند؟!” به بررسی طرح‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان جنوب با نماد هرمز پرداخت و در آن به ایرادات موجود در این طرح‌ها اشاره کرد.

از جمله ایرادات وارده به این طرح های توسعه ای درصدهای اشتباهی بود که برای پیشرفت فیزیکی طرح ها اعلام شده بود. 

بعد از انتشار مطلب یک منبع آگاه به نبض بورس خبر داد که موضوع از شرکت فولاد هرمزگان جنوب پیگیری شده است و قرار بر انتشار نسخه اصلاحی صورتهای مالی ۹ ماهه می باشد. 

بررسی‌های نبض بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ نشان داد که فولاد هرمزگان جنوب در اقدامی تحسین برانگیز این صورت‌های مالی را اصلاح کرده است و درصد پیشرفت فیزیکی طرح‌های توسعه‌ای خود را به درستی بر روی کدال بارگذاری کرده است. جدول صحیح طرح‌های توسعه‌ای به شرح زیر می‌باشد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا