اخبار بورس

تحلیل فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام فولاد به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش فولاد نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

نبض بورس

به گزارش نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا به درخواست مخاطبان نبض بورس به بررسی سهام فولاد به لحاظ تکنیکال بپردازیم. شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش فولاد نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل پتروشیمی فولاد ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نماد فولاد در نمودار حدودا ۵ ساله به کف حمایت کانال فیبوناچی نزدیک می‌شود که از این منظر کم ریسک ارزیابی می‌شود (مادامی که این حمایت دینامیک حفظ شود).
در نمای نزدیک‌تر حین حرکت صعودی با سقف و کف‌های بالاتر، واگرایی دو گانه قیمت با اندیکاتور RSI داشتیم و با برخورد به سقف باند بولینگر فیبوناچی (FBB) خط روند صعودی و حمایت استاتیک شکسته شده است که تا حمایت بعدی معادل ۴۹۵۵ ریال احتمال اصلاح وجود دارد.
از منظر سوپرباند حمایت اکنون به قیمت چسبیده است و معاملات روز دوشنبه می‌تواند واکنش بدان را نشان دهد. همچنین میانگین متحرک نمایی ۲۴ روزه که با خط منحنی قرمز در نمودار با زمینه مشکی نشان داده شده است اکنون از قیمت حمایت می‌کند. کانال رگرسیون و میانگین ۱۰۰ روزه نیز در همین نمودار نمایش داده شده است. 
همچنین محدوده حمایت هارمونیک الگوی قوی سفید از حدود قیمت ۵۰۷۰ الی ۴۹۹۰ در ارزیابی کلی (نیاز به تایید مشخصات خاص خود دارد) مشاهده می‌شود. در صورت صعود قیمت تراز‌های فیبوناچی اکستنشن که با توجه به عمق اصلاح پیشین نسبت‌های ۲۰۰% و ۱۶۱.۸% محتمل‌تر هستند به عنوان اهداف بعدی در نمودار آن نمایش داده شده اند.

خلاصه تحلیل تکنیکال فولاد

حمایت و مقاومت‌های استاتیک اغلب شامل یک محدوده هستند و یک نقطه متوسط از آن بیان شده است.

حمایت استاتیک (ثابت) اول: ۴۹۶۲

حمایت استاتیک (ثابت) دوم: ۴۷۱۹

حمایت استاتیک (ثابت) سوم: ۴۳۵۳

حمایت استاتیک (ثابت) چهارم: ۴۲۵۲

مقاومت استاتیک (ثابت) اول: ۵۶۷۰

مقاومت استاتیک (ثابت) دوم: ۵۹۴۸

مقاومت استاتیک (ثابت) سوم: ۶۵۵۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا