اخبار ورزشی

ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال

ژوزه مورایس در هفته‌های پایانی فصل و در فاصله 5 هفته مانده تا پایان رقابت‌ها فقط محمد دانشگر را به‌طور کامل در اختیار ندارد.

ورزش3

به گزارش “ورزش‌سه”، اگرچه این مربی کروات می‌تواند از دانشگر هم در صورت صلاح‌دید استفاده کند، چون این بازیکن در آخرین مصاف طلایی‌پوشان که در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس برگزار شد، حضور داشت. 

با این حال انتظار می‌رود که پیام نیازمند پس از بازگشت به ترکیب در مقابل استقلال خوزستان هم کار را از ابتدا در ترکیب اصلی آغاز کند و یک خط جلوتر از او سیاوش یزدانی و هادی محمدی بازی کنند. در چپ و راست خط دفاعی هم مثل همیشه رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور بازی خواهند کرد. در خط میانی فرصت بار دیگر به برایان دابو، محمدکریمی و امید نورافکن داده خواهد شد و در نهایت در خط هجومی هم شانس رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است. هر چند ممکن است رضا اسدی این توازن را در خط هجومی یا خط میانی با اضافه شدنش به ترکیب بشکند.

با این اوصاف می‌توان ترکیب سپاهان مقابل استقلال خوزستان در دیداری که از ساعت 18:10 دقیقه امشب آغاز می‌شود را به شرح زیر تصور کرد: 
پیام نیازمند، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، میلاد زکی‎‌پور، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا