اخبار بازی

گزارش: Baldur’s Gate 3 در سال ۲۰۲۵ برای آیفون ۱۵ پرو عرضه خواهد شد

گیمفا

با عرضه آیفون ۱۵ پرو، اپل نفوذ عمیق‌تری بر بازی‌های موبایل پیدا کرد و انتظار می‌رود عناوین بیشتری در سال آینده میلادی برای آن عرضه شود. یکی از این بازی‌ها، Baldur’s Gate 3 خواهد بود.

تا اوایل سال ۲۰۲۵، شرکت اپل آیفون ۱۶ پرو را عرضه خواهد کرد. این مطلب به شرکت Larian Studios بستر سخت‌افزاری قوی‌تری خواهد داد. با توجه به عملکرد نامناسب آیفون ۱۵ پرو در اجرای بازی‌ها، عرضه نسل جدید گوشی آیفون ممکن است برای اطمینان از یک تجربه روان در اجرای بازی، ضروری باشد.

طبق گفته منبع مطلع، تا اوایل سال ۲۰۲۵ می‌توانیم شاهد عرضه Baldur’s Gate 3 روی آیپد پرو و آیفون ۱۵/۱۶ پرو باشیم. اپل معمولاً گوشی‌های جدید خود را در ماه سپتامبر (شهریور ماه) عرضه می‌کند، بنابراین باید به‌زودی شاهد معرفی آن باشیم.

سبک بازی Baldur’s Gate 3 بر اساس مبارزه نوبتی است، بنابراین باید نسبت به بازی‌هایی مانند Resident Evil 4 برای کنترلرهای گوشی موبایل مناسب‌تر باشد. این باعث می‌شود تا بازی کاملاً برای پیشبرد اهداف اپل در عرضه بازی‌های AAA روی گوشی‌های آیفون، انتخابی مطلوب باشد.

Assassin’s Creed Mirage نیز قرار است ماه آینده روی گوشی‌های هوشمند اپل عرضه شود.

با این حال، Baldur’s Gate 3 می‌تواند عرضه بسیار بزرگتری باشد زیرا توانست رکوردهای استیم را در سال گذشته بشکند. ترکیب این بازی جذاب با پلتفرم محبوبی مثل گوشی‌های اپل می‌تواند به موفقیت بزرگی برای هر دو شرکت منجر شود.

در مورد Baldur’s Gate 3، اپل باید بهینه‌سازی درستی روی آیفون ۱۵ پرو انجام دهد، چرا که این گوشی به دلیل تولید گرمای زیاد در هنگام اجرای بازی‌ها در میان گیمرها بدنام است. اگر این شرکت بتواند این اشکالات را در مدل‌های جدید برطرف کند، آیفون‌ها می‌توانند همانطور که تصور می‌شود به پلتفرمی‌ عالی برای بازی‌ کردن تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا