اخبار بازی

شایعه: Resident Evil 9 دی ماه امسال منتشر خواهد شد

گیم نیوز

بازی «رزیدنت اویل 9» (Resident Evil 9) ممکن است به زودی معرفی شود. این شایعه را کاربری در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده و همچنین ادعا کرده است که بازی بعدی مجموعه ترسناک کپکام احتمالا اوایل سال 2025 منتشر خواهد شد.

کاربری به نام Dusk Golem که سابقه درز اطلاعات درست از بازی‌هایی مثل «سایلنت هیل» را در گذشته دارد، امروز در ایکس (توییتر سابق) نوشت:

بازی Resident Evil 9 ممکن است خیلی زود معرفی و سال آینده منتشر شود. اگر چیزهایی که قبلا شنیده‌ام همچنان درست باشد، ماه انتشار هم «ژانویه» خواهد بود. این بازی چیزی در حدود هقت سال در دست ساخت بوده است.

همان‌طور که خواندید این فرد ادعا می‌کند که این بازی از سال 2018 در دست ساخت بوده. این بازی ابتدا به عنوان هشتمین نسخه‌ی اصلی از بازی توسعه داده می‌شد. در همان زمان، بازی Resident Evil Village به عنوان یک بازی فرعی یا اسپین‌آف در نظر گرفته شده بود. با این حال، بعد از مدتی جایگزین بازی هشتم مجموعه و به طور رسمی به عنوان Resident Evil 8 منتشر شد.

لیان در بازی Resident Evil 4 Remake

این بازی که به طور غیررسمی Resident Evil 9 نامیده می‌شود، طولانی‌ترین زمان توسعه در بین بازی‌های مجموعه را به خود اختصاص داده است. همچنین این بازی بیشترین بودجه بین بازی‌های رزیدنت اویل را در اختیار داشته و به نظر پروژه‌ی بسیار بزرگی خواهد بود.

کپکام هنوزز خبری از بازی بعدی مجموعه رزیدنت اویل اعلام نکرده است. اما زمان زیادی از انتشار آخرین بازی جدید این سری می‌گذرد و بعید نیست که امسال شاهد رونمایی از این بازی باشیم.

این شرکت همچنین در سال‌های اخیر بازی‌های کلاسیک رزیدنت اویل را بازسازی و منتشر کرده است. سال گذشته بازسازی Resident Evil 4 منتشر شد و پس از آن کپکام برنامه‌های خود برای بازسازی عنوان دیگری از این مجموعه را اعلام نکرده است. Golem همچنین قبلا ادعا کرده بود که بازی Resident Evil 9 یک عنوان جهان‌باز خواهد بود. او دراین‌باره گفته بود:

ارتقای انجین RE برای ساخت بازی Dragon’s Dogma 2 عملکرد آن برای ساخت یک بازی اوپن-ورلد را تضمین کرده و دو بازی دیگر با همین فناوری در حال ساخت هستند. بازی Monster Hunter Wild و Resident Evil 9.

بازی Monster Hunter Wild به عنوان دنباله‌ای برای Monster Hunter World در دسامبر 2023 معرفی شد. این بازی قرار است در سال 2025 عرضه شود، اگرچه کپکام همچنان جزئیات زیادی از آن را به اشتراک نگذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا