اخبار بازی

شایعه: ریبوت Jet Set Radio در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد

گیمفا

Sega پیش‌تر اعلام کرده بود که به زودی نسخه‌های جدیدی برای سری Jet Set Radio عرضه خواهد شد. حال فاش شده است که دو پروژه جداگانه از این بازی در حال ساخت هستند.

علاوه بر یک ریبوت، به نظر می‌رسد Sega با همکاری تیم اصلی توسعه‌دهنده بازی، ساخت ریمیک Jet Set Radio را رهبری می‌کند. هر دو بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۶ هدف‌گذاری شده‌اند.

یکی از مطمئن‌ترین افشاگران صنعت گیمینگ، یعنی میدوری (Midori)، اخیراً در مورد Jet Set Radio صحبت کرده است. این منبع داخلی در حالی که به ریبوت Sega اشاره دارد، اعلام کرد که توسعه این پروژه در سال ۲۰۲۱ آغاز شده است. پس از آن نیز در سال ۲۰۲۲ تولید این بازی در کنار نسخه ریمیک آن ادامه یافت.

در مورد ریمیک، این منبع داخلی گزارش داد که پروژه توسط همان تیمی که در بازی اصلی مشارکت داشتند، توسعه یافته است. با این حال، به نظر می‌رسد Sega برای کمک به توسعه بازی، اعضای RGG Studio (تیم سازنده Like a Dragon) را وارد کار کرده است.

به نظر می‌رسد Unreal Engine 5  انجین این بازی‌ها خواهد بود و هر دو عنوان Jet Set Radio و Crazy Taxi قرار است بر این فناوری تکیه کنند.

این منبع داخلی در مورد زمان انتشار بازی گفت که ریمیک باید تا اوایل سال ۲۰۲۶ و ریبوت Jet Set Radio در اواخر سال ۲۰۲۶ عرضه شوند. با این حال، این تاریخ‌ها قابل تغییر هستند.

در حالی که انتظار ادامه دارد، به طرفداران Jet Set Radio توصیه می‌کنیم بازی Bomb Rush Cyberpunk را امتحان کنند که سال گذشته در استیم منتشر شد و با استقبال خوبی نیز از سوی هواداران مواجه شد. ما انتظار استقبال مشابه‌ای را برای بازگشت فرنچایز Sega داریم.

بازی‌های ژاپنی در سال جاری موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند. Sega در این میان، عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته است به طوری که عناوینی مانند Persona 3 Remake و Like a Dragon Infinite Wealth به نقاط برجسته سال ۲۰۲۴ تبدیل شده‌اند. بنابراین، به نظر می‌رسد این استودیو مشتاق است تا این حرکت رو به جلو، ادامه‌دار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا