اخبار بازی

به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 مملوء از مشکل است

گیمفا

طرفداران Fallout سال‌ها منتظر به‌روزرسانی نسل بعدی برای Fallout 4 بودند. از لحظه‌ای که این موضوع مورد تمسخر قرار گرفت، استودیو Bethesda در مورد آن تقریبا سکوت کرد. و به جای آن، بر روی پروژه های مهم تری مانند Starfield متمرکز شد. دیروز سرانجام به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 در تمام پلتفرم ها اعمال شد، اما یک به‌روزرسانی بسیار بزرگ و مهمی که طرفداران انتظارش را داشتند نبود. به طور خلاصه، به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 یک آشفتگی پر از باگ و مشکل‌دار است.
اگر به‌روزرسانی نسل بعدی را در ایکس باکس سری ایکس بررسی کنید، از افزایش نرخ فریم که از طریق حالت عملکرد جدید دریافت خواهید کرد، شگفت زده می‌شوید و سپس از تعدادی ماموریت جدید که در Pip-Boy ظاهر شدند هیجان زده خواهدی شد. اما این همان جایی بود که هیجانم به پایان رسید.
بازیکنان سراسر جهان انواع مشکلات را با به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 تجربه می‌کنند، از بارگذاری مجدد مادهای خراب تا سیوهای مشکل‌دار (که برخی از آن‌ها صدها ساعت اجرا شده‌اند). کاربران PC شکایت دارند که پشتیبانی از نمایشگر Ultrawide، که با به‌روزرسانی نسل بعدی اضافه شده، به درستی کار نمی کند و هنوز هم نرخ فریم در متراکم ترین مناطق بازی، اشکالاتی دارد.

از سوی دیگر، بازیکنانی که Fallout 4 را از طریق سرویس PS Plus تجربه می‌کنند، اوایل لانچ واجد شرایط ارتقاء نسل نهمی نبودند و چند روز طول کشید تا مشکل برطرف شود.
کاربران Steam Deck گزارش داده اند که تنظیمات آن‌ها با به‌روزرسانی پاک می‌شود، که این مشکل دیگری است. همچنین، سازندگان ماد Fallout London اخیرا اعلام کردند که عرضه ناگهانی ارتقاء نسل نهمی، پروژه آنها را به بی نظمی انداخته و آن‌ها را مجبور کرده است تا این ماد را تنها چند روز قبل از انتشار به تعویق بیندازند.
طی چند هفته گذشته، Fallout در مسیر تجدید حیات بوده است و به خاطر موفقیت سریال تلویزیونی Fallout، آمار ها سر به فلک کشیده‌اند. این قطعا یک جهش شدید و ناگهانی، و یک رونق محبوبیت برای Bethesda است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا