اخبار بازی

استودیوی رمدی چند پروژه خود را به فاز نهایی توسعه می‌برد

گیم نیوز

استودیوی فنلاندی «رمدی» (Remedy) دیروز گزارشی درباره چند پروژه‌ی در حال توسعه‌ی  خود داد. از جمله این پروژه‌ها، بازی «مولتی پلیر» کنترل (Control) است. بازی دیگر ریمیک دو عنوان «مکس پین» (Max Payne 1 & 2) است که با همکاری «راکستار» ساخته می‌شود. رمدی اعلام کرده که بازی مولتی پلیر کنترل را به مرحله‌ی توسعه‌ی نهایی برده است.

رمدی می‌گوید که این بازی حالا به مرحله‌ی نهایی توسعه رفته و این یعنی به انتشار نزدیک شده است:

بر اساس پلی‌تست‌های داخلی، معتقدیم که هسته اصلی بازی درگیر کننده است و بخشی از هویت رمدی را به این ژانر اضافه می‌کند.

این بازی که Condor هم نامیده می‌شود، «اولین قدم‌های رمدی به سوی ساخت بازی‌های سرویس محور» است. بازی مولتی پلیر کنترل استودیوی رمدی بودجه‌ای در حدود 27 میلیون دلار داشته است. این عنوان با انجین Northlight استودیو ساخته می‌شود.

بازی قرار است برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پلی استیشن 5 عرضه شود. در گزارش مالی که در ماه مارس منتشر شد، رمدی اشاره کرده بود که این بازی ارتباطی داستانی با کنترل خواهد داشت. این بازی در Oldest House می‌گذرد و هیولاهای مختلفی در آن به بازی‌کننده حمله می‌کنند. رمدی می‌گوید که «فرنچایز کنترل بزرگ‌تر از فقط یک داستان یا یک شخصیت است».

با اسم رمز Condor ما بازی‌کنندگان را به یک سفر جمعی به اعماق قدیمی‌ترین خانه دعوت می‌کنیم. آن‌ها در آن‌جا با دشمنان و موانع متفاوتی روبرو می‌شوند، اما با تکیه بر یکدیگر و تجهیزاتشان، فرصتی برای بقا خواهند داشت.

رمدی همچنین تایید کرده که این بازی «سرویس‌محور» با قیمتی مشخص عرضه خواهد شد. بنابراین با یک بازی رایگان یا free-to-play مواجه نیستیم. در مورد ریمیک بازی‌های مکس پین 1 و 2 نیز استودیوی فنلاندی خبرهایی منتشر کرده است. بودجه‌ی ساخت این بازی‌ها به طور کامل توسط راکستار تامین می‌شود. با توجه به گزارش مالی رمدی بودجه‌ی ساخت این بازی تقریبا برابر با عنوان «الن ویک 2» است.

با توجه به اطلاعاتی که از مراحل ساخت و توسعه بازی در استودیوی رمدی داریم، می‌توان گفت که بین 1 تا 2 سال طول می‌کشد که یک بازی بزرگ توسط این استودیو به مرحله‌ی انتشار برسد. در حالی که رمدی به تازگی اعلام کرده ساخت دو بازی مکس پین را از تابستان 2024 جدی‌تر دنبال خواهد کرد، می‌توانیم انتظار انتشار این بازی در میانه سال 2026 میلادی باشیم. این در حالی است که تیم سازنده حداقل حدود 200 توسعه‌دهنده را بر ساخت این بازی متمرکز کند.

رمدی همچنین در حال توسعه‌ی دنباله‌ای برای بازی کنترل است که بخش داستانی آن را ادامه خواهد داد. این بازی هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و فعلا خبر خاصی از آن نیست.

منبع

videogameschronicle

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا